söndag 23 oktober 2011

He May Be Ugly To You, But To Me He Is Perfect ♥

eilen mentii hannankaa vähä aikaa kontsuu. Mul oli Samin takki päällä ja olin laittanu niihi taskuihi mun rahat, dösäkortin ja kotiavaimet. Sit ku olin Alepas se tulii takaapäi sillee et 'Laura mä haluun mun takin takas!'. Mä annoin sen sillee nopeesti ja unohdin ottaa mun kamat. Voi että, tä tapahtuu aina mulle :')
Emma ja Hanna tuli meille yöks. Meil oli iha chillii, puhuttii kaikist jätkist ja kerrottii salaisuksii niinku kuluuki tyttöjen sleepoveriil ! :)
meijän piti kattoo yht kauhuleffaa mut sit me nukahdettii. Heräsin silti viidelt aamul ja herätin Emmaa ja Hanna ja katottii sellast leffaa ku Amusement. Ei se nii hyvä ollu, mut ihan jees. Sen jälkee mentii takas nukkuu. Kaikki kolme nukuttii samas sängys ja nukuttii yhtee asti. :)
joo mut tosi ihanaa oli, mul on aina kivaa nää mun tyttöjenkaa! vähä vaa kaduttaa et syötii nii vtun paljon.



Even how much you wish you could pretend, the fantasy of her has got to end,
Two different persons, a little the same, but I wish we'd both play in another game

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar