onsdag 19 oktober 2011

presentation

Hej jag heter Laura Mäntyniemi Salinas och det här är min första blogg. Jag bor med min mamma i roihuvuori och jag har tre syskon. Jag är halvlatino och halvsvensk så jag talar svenska och spanska och engelska och sådär lite finska :)
jag tycker om att titta när pojkar spelar koris eller fotboll eller något annat särskilt på sommaren när de är hett :) jag tycker inte om att sporta det är kanske bara två sporter som jag tycker om att göra men jag tycker att titta när andra pojkar sportar. Jag går i munksnäs högstadieskola och mina bästa vänner är typ Mimi, Eku, Anita, Marika, Hanna, Emma, Jamila, Sebastian och Sofia.
I vår familj har vi fem hundar och alla är pitbullin utom en som är en tax. Dem heter Chico, Coca, Mundo, Baby och Taxa. Alla i vår släkt är absolutister och jag är också absolutist och jag är jättesmart och jag har 9 i medeltal och när jag går ut högskolan så ska jag bli en doktor eller avokado eller nånting annat bra jobb :)
men jag ska nu sova, godnatt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar