lördag 22 oktober 2011

Himas!

tulin just himaa 5 minaa sitte. Mamma rupes taas skitsoo mulle et oisin muka juonu ja et 00.11 on liian myöhä tulla kotii. En vaa jaksanu kuulla sen sössötteluu se kuulostaa iha niilt jätkilt mun koululst. ''Laura sä oot alkoholisti ja taas sä oot vetäny kunnon kännit''. Ha-ha. Tiedoks vaa teille nii en juonu tänää MITÄÄ ja en mä ennenkää ku ne on haukkunu mua spurguks oo juonu.
Aw muuten, tutustuin ihanii jätkii tänää. Eka R****, olin senkaa vähä aikaa makuhuonees ja puhuttii ja tällee :) sit myöhemmin konees nii tutustuin yhtee S**** ja seki on ihana <3 :)
nii muten konees tänää nii Veera flippas iha kybäl se oli juonu iha liikaa sit se makas vaa maas ja ei saanu happeee soitettii sinne poliisit ja ne tuli hakemaa. Säälin Veera ja must tuntuu et oon vitun paska frendi ku annoin sen juoda nii paljo ku ite olin selvinpäi. Nyt se jäi kii mun takii :(
mut emmä täs mitää muut men nyt nukkumaa. Huomen on uus päivä ja aijon huomen puhuu Veerankaa ja kysyy silt et miten menee ja ookse suuttunu jne.
Hyvää yötä <3
some parts of me reminds me of her,
some parts of me look just like her,
so you gave it a shot and look what you got,
I'm nothing like her weather if you like it or not

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar