fredag 22 juni 2012

Återuppta Bloggandet!!

Hej bloggen!
Så jag märkte att jag inte har bloggat på länge. Och att senaste gången jag bloggade så var det på finska. Roligt med tanke på att jag inte kan finska!:D
Jaja, jag får väl blogga på svenska då, antar jag. Jag som bor i Sverige och allt nu :D
Klockan är tre på morgonen och jag är jättetrött! Imorgon är det midsommar och det kommer bli massor att göra. Ubbe sa att det blir väckning klockan halv nio men jag hoppas att han bara skojar. 
Jag saknar Finland jättemycket.
Jag har alltså precis flyttat till Gesunda, en liten byhåla i Dalarna och här finns det inga andra ungdomar utom grannarna Simon och Isac. Jag har under året ändrats ganska mycket (från till exempel min förra blogg) och jag har haft flera bloggar men efter en tid brukar jag alltid tröttna. Hoppas att jag inte tröttnar den här gången.
Men jag ska gå och lägga mig nu. Får se till att blogga mer imorgon innan vi drar iväg till midsommarstället och firar!
pusspuss  







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar