onsdag 27 juni 2012

I act like shit, don't phase me, Inside, it drives me crazy

''Mamma, älskar du mig?''
Jag har aldrig i mitt liv frågat någon om den älskar mig. Aldrig. Nu var jag tvungen.
Jag vågade inte först utan satt och skakade tio minuter på soffan och försökte få fram orden. Mamma hade just fått ur sig något som ''jag bryr mig inte om er'' eller något sånt. Det fick mig att börja tänka, och undra .. Fast jag visste ju egentligen.

Hon blev förbannad, reste sig upp och började säga en massa att hon inte orkar med mig, att jag borde skickas tillbaks till Finland och bo med min före detta styvpappa. Och hon vet att han är en gris och allt vad han gjort mot mig.
Trodde jag verkligen att hon älskade mig?
Jag gick upp på rummet och låste dörren så att ingen skulle se att jag var ledsen.

Därför har jag alltså inte bloggat idag! Ingenting farligt då!
Har inte gjort så mycket idag faktiskt, så hade ändå inte haft något viktigt att skriva om! Hoppas bara att ni vet att jag saknar Finland, jätte mycket <3 Ni är ett av det bästa som nånsin hänt mig!! :)




love.. how would you able to love, if you've never been loved?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar