lördag 23 juni 2012

Sometimes We Just Wanna Play Around Like Children

Det blev ganska sent igår. Vi kom inte hem förräns halv ett på morgonen och då bestämde vi oss för att se en film istället för att sitta på datan. Det blev en annorlunda midsommar och vi koncentrerade oss på att vara en ''familj''. Hanna och jag hittade också en scen där vi började sjunga och dansa, synd att ingen filmade... Hanna och jag satt vid inträdet och sålde biljetter in istället för att stå i kiosken. Det var ganska kul! Det kom en massa söta killar förbi och köpte biljetter och en av dem sa att jag var gullig. Haha, vad söt. Jonna sa att många frågar efter mig. någon kanske borde informera dem att dem slösar bort sin tid ...?
Så var det ju några som bjöd upp mig till att dansa, men då sa jag bara att ''Hanna vill'' och så gav jag Hanna till dem. Då slapp jag ju själv dansa med dem!:) Jonna tyckte jag var dum












pusspuss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar