lördag 30 juni 2012

Mer bilder från förra sommaren!

usch jag blir så ledsen när jag tittar på gamla bilder från förra sommaren då allting var så perfekt!
okej, jag släppte kanske människor för lätt i mitt liv och lät dem sedan gå nästan lite lättare och jag var kanske lite för öppen och skrattig och gjorde som jag själv ville och brydde mig inte alls om vad andra tyckte och tänkte. Rykte var liksom det sista jag tänkte på, haha! Måste ha varit en massa som hatade mig och tyckte att jag var jättestörande, men så fanns det en massa som tyckte jag var rolig och gillade mig som jag gillade tillbaka På den tiden var jag inte så försiktig.
Nu är det ju jättemycket som ändrats. T.ex att vi inte får vara i Finland längre. Jag blir jätteledsen fast det är jätteroligt här i Stockholm också!
Vädret är inte heller det bästa. Men vem vet? Juli kan bli mycket bättre än Juni och det är inte försent att göra det till en bra sommar, visst?
































I might have been naive, blue-eyed, a little bit too much,
but I was happy. endlessly happy  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar