tisdag 26 juni 2012

Last summer I gave you my heart

Jag saknar sommaren 2011, måste ha varit den bästa sommaren någonsin. Då var jag i Finland och det var soligt, jag hade världens bästa kompisar och lärde känna massa nya människor, varje dag var det att festa och jag bara sprang omkring och var allmänt lycklig, skrattade hela tiden, pratade med alla, klängde på folk, hade vattenballongskrig med killarna. Det är inte klokt hur mycket man hinner ändra sig på bara ett år. Jag saknar förra sommaren men jag hoppas att vi fortfarande kan rädda den här sommaren. Plus så det jobbiga med förra året var att alla jämt trodde att man var kära i dem, så fort man var lite snäll. Jag tycker sånt är asjobbigt för jag blir sällan kär! Men jaja, dem kan väl få hoppas då...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar