söndag 24 juni 2012

Lördag kväll

Precis när vi skulle gå och hoppa studsmatta frågade jag om vi inte kunde gå till grannen och se om det bjöds på gratis grannporr där! ;D så vi gick till grannen och ställde oss utanför fönstret och lyssnade. Vi hörde sängen knaka de måste ha hoppat på sängen.. I alla fall bestämde vi oss för att störa lite, så vi höll på att knacka på fönstret och sen springa iväg och avbryta deras lilla fest! Vi gömde oss på baksidan av huset och började skratta. Hanna och jag gick på toa precis när fönstret öppnades. Vi sprang bakom ett annat hus innan vi blev sedda men Hanna hann inte dra upp sina stringtrosor (som alla ändå har sett vid det här laget). 
Vi är extremt barnsliga, så som vi höll på och knackade och skrattade. Men vi hade jätteroligt där vi var ute vid grannhuset klockan halv tre på morgonen och förstörde grannarnas fest.
Nu är det fortfarande sång här i huset fast det spelas lugnare låtar.













När jag får en pojkvän måste han sjunga den här låten till mig på natten när jag ska sova! :)
pusspuss 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar