måndag 13 augusti 2012

Vår fanclub under balkongen

Hanna och jag har en fanclub! Gulligt va?!
Det började för typ en och en halv månad sedan. Alla killarna från gården samlades i en grupp utanför vår balkong och försökte få ut oss. Inte förräns förra veckan gick Hanna och Eku ut till dem och inte förräns igår var jag ute med dem första gången. Det var typ tre mörka som jag inte talade alls med utom den där lilla, fyra finska killar och så tre andra.

Det var också två stycken som gillade mig. Jag fick lite panik och sa att jag har en pojkvän som heter David och han bor i England. Haha! Hade jag hoppats på att dem skulle låta mig vara ifred hade jag fel.
''Varför gör du inte slut med din kille om ni nu bråkar hela tiden? Du har ju mig.''
Vad gulligt. Men inte tillräckligt gulligt. Vi gick hem efter det och nu har jag inte lust att vara ute längre med dem.
Hmm. Idag måste jag städa hela dagen.

P.S. Hanna tycker om Riku!!! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar