onsdag 25 juli 2012

I don't want to hurt you but I seem to do it just by being here.

Faan vad dåligt jag har sovit!
de här senaste fem dagarna har varit ... kan inte förklara. Det har varit jättebra och så. På Lördag var det väl  som vi gick till Linnanmäki med Alexander och så träffade vi ett par nya killar och efter det har allting varit ... confusing, kanske?
På söndag var vi med dem och det var roligt faktiskt.
På Måndag var vi på fest hemma hos Eku och vi såg inte dem där killarna men igår var dem hemma hos oss och vi hade lite hemmafest, typ, haha ..

Men sen är det ju jag. Och jag vet hurdan jag är och jag vet att jag är svår att ha att göra med .. Och jag har hört det över tusen gånger.
Why can't I talk about your feelings? Tell them what I'm feeling.'' If you don't like me or can't show it then let me go'' .. Don't push people away.

Jag känner mig beklämd. Det här har hänt tuuuuusen gånger förut och vad jag har lust att göra är att bara glömma allting och börja om ngn annanstans så slipper jag tänka på det. 

Jag vill känna mig fri och osårbar igen.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar