måndag 9 juli 2012

Thank You For An Amazing Day

Otroligt lyckad dag! Började morgonen med att rymma ifrån mammas håla till gömställe och möta upp syrran i stan. Vi åt en cheeseburgare tillsammans och sen på vägen till tunnelbanan såg vi ett gäng med killar som kom emot oss och dem alla log mot oss. Jag fick ögonkontakt med en som jag tyckte var helt okej (tyckte han liknade min föredettapåG Julio långt ifrån men inte nära) och han log jättegulligt mot mig men jag gick bara förbi sådär med näsan ganska i vädret. När vi tittade bak stod dem och tittade bak också, haha!
Lämnade av syrran vid tunnelbanastationen  och sen när vi skulle gå mot Gamla Stan och hem hörde vi några vissla bakom oss och det var dem. Sen började dem snacka med oss och vi gick runt överallt, plankade in i tunnelbanan, gick på Rem inne i tunnelbanan. Dem var jätteroliga och fick mig att skratta hela tiden.

(sa ändå att jag hade en pojkvän som bor i England för att dem inte ska hålla på och grejer fast det hjälpte ju inte särskilt mycket)

Sen dansade vi och skojade, vi lekte Suck & Blow med ett busskortsfodral.mitt där man väntar på bussarna inne och alla stirrade när vi bara skrattade och tappade kortet hela tiden. Det var meningen att vi skulle gå hem till dem på efterfest och remma grönt eller lila eller vad dem nu sa och dokaa pikkasen och sova över hemma hos en av dem.

Men där kom Ubbe som mamma skickat iväg efter oss och hämtade oss tillbaka till mammas håla. Det har varit en massa skrik och så men Ubbe har pratat mamma. Dem tror att vår upproriska attityd har att göra med att mamma håller på och gömmer oss undan i hålor och inte låter oss vara med våra vänner.
So it looks like we're up for a change here ...

Men omg. Tack för den här dagen, jag har haft skitkul!


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar