onsdag 4 juli 2012

Vad jag gör när jag är ledsen ...

Äter glass och choklad!! Nej, haha, I wish .. Nej, tror jag nämnde det i något inlägg? Försökte verka överglad och prata på eller ge bort saker.
Idag på morgonen till exempel var jag tvungen att jogga bort till affären och köpa första bästa stora bigpack med glass jag fick tag på. Jag hatar egentligen att springa, särskilt i rosa Hello Kitty shorts, men så sprang jag hela vägen tillbaka och bjöd kusinerna på glass.
Tänk att man kan göra småbarn så glada så enkelt. Jag älskar att ge bort saker och göra andra glada, det är det bästa jag vet. När jag själv inte är glad så vill jag att i alla fall andra ska vara det.
Själv åt jag en persika, måste ju hålla ett av mina nyårslöften.
Hade tre stycken, ena var att inte äta godis på hela året .. Så var det två andra också. Ett hade med skola och göra och ett hade med ett visst annat att göra!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar