söndag 1 juli 2012

Jocelyns konfirmation

Var på Jossans konfirmation idag! Jätte tråkigt att sitta still men Jossans tal var finast nånsin och alla satt och grina. Hon hade så tur att så många var där på hennes konfirmation. Inte en enda släkting eller nära utomstående till mig kom på min konfirmation men jaja c'est la vie, eller hur?
I alla fall gick vi hem till Jossan senare och åt mat. Det kom en massa och sa att jag blivit jättevacker, mycket vackare än förr (för 2 år sen) och sen var det sånt som jag hört tusen gånger förut:
''oj vilka fina ögonfransar, dem är många avundsjuka på. Tjejer brukar ju klistra fast sånadär fejkfransar för att de ska se långa ut...''
eller
''oj vilket fint hår, det är det många som är avundsjuka på. Du behöver då inga hårförlängningar''
Och jag måste sitta där och le och nicka fast det känns som om jag vill gömma mig, haha?!
Fin dag i alla fall, fin stämning och glada människor, jag trivdes.
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar