onsdag 4 juli 2012

Mother is gone ...

Blev väckt tidigt på morgonen, eller inte direkt väckt, utan mamma pratade med mig medan jag fortfarande sov (ungefär) och sa att hon ska iväg.
''Vart då?'' ville jag veta.
''Till Dalarna, till Urban.''
Jag försökte öppna ögonen men dem var liksom ihopklistrade, haha.
''När kommer du tillbaks?''
''Jag vet inte. Om en vecka kanske.''
''Vart ska jag vara då?''
''Du får stanna här.''
Jag försökte säga något mer men hon bara klappade mig på kinden och reste sig. Jag trodde först att jag drömt alltihopa men när jag vaknade var hon borta och jag var kvar. Jag är hemma hos mormor nu men dem säger att jag ska fråga Jeanette om jag kan sova där istlället. Jag informerade dem att jag kan sova ute om de så vill och tycker att jag är i vägen.

Haha, ingen mamma då. Jätteskönt! Jag är inte ett dugg ledsen, tycker bara det är jättebra för nu har jag mer frihet att göra precis exakt vad fan jag vill!


omg kolla hur mitt hår set ut när jag inte plattar det......




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar