torsdag 5 juli 2012

Kul dag idag

OMG det händer så mycket i sverige. Alla som tittar, kommer fram och pratar, fotograferar, vill kära känna, bjuder på saker ... 
Det är ungefär som det var i Finland men dubbelt mer.
Idag blev Hanna och jag fotograferade av två killar som ville vara med oss på bild, en massa som visslade, bilar som tutade och sen när vi skulle byta om precis utanför en restaurang som höll på att stängas kom ägaren ut och frågade om vi inte ville byta om i toan istället. Det tackade vi ja för.
När vi sen kom ut från toan så frågade dem om vi inte ville ha något att dricka eller äta. Huset bjuder åt så fina flickor, sa de.
Jag tänkte att nej nu drar jag härifrån en massa till som ska flirta och jag är inte ett dugg intresserad och sen bah:
''Vad vill ni ha? Cider? Vin? Öl kanske?''
Såg på Hanna direkt att hon ville stanna kvar. Så vi gjorde det. Hanna sa att hon hette Mimi, jag sa att jag hette Eku och så babblade vi på en massa lögner medans vi fick gratis dricka och mat. 
Haha, rätt så kul.
Köpte ny tröja idag, visst är den söt?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar